ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

وقتی که به مردم محروم سیستان و بلوچستان کمک می‌کرد دچار صاعقه‌‌زدگی شد؛ این خانم سینماگر جوان کیست؟

شکوفه حسینی سینماگر جوان که در خرداد سال ۱۳۹۹ در پی کمک‌رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان دچار صاعقه‌‌زدگی شده و در کما به سر می‌برد، ۱۸ دی در ۴۰ سالگی درگذشت.

سیستان و بلوچستان همیشه رنج می‌برند. گاهی برق ندارند، و گاهی غذا، و گاهی آب، و گاهی از همه چیز محروم می‌مانند. خانوم شکوفه حسینی رفت تا به مردم این منطقه کمک کند چون همیشه کارهای خیر و بشردوستانه انجام می‌داد. ناگهان اعلام شد که دچار صاعقه‌‌زدگی شد و به کما رفت. بعد از اینکه سه سال با کما دست و پنجه نرم می‌کرد دنیا فانی را وداع گفت. 

خواهرش بهاره‌ سادات حسینی منشی‌صحنه و دستیار کارگردان معروف سینما و تلویزیون نیز همزمان با کمای خواهرش دچار سرطان کلیه شده بود.

او که به‌ شدت برای خواهرش بی‌قراری می‌کرد قبل از او در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ۴۳ سالگی درگذشت. بنا بر این متاسفانه خانواده حسینی در کمتر از چندماه هر دو فرزند خود را در جوانی از دست دادند.


بهاره سادات در یکی از پست‌هایش در فضای مجازی برای خواهرش شکوفه چه نوشته بود؟ 

شکوفه، خواهر عزیزم ۳ خرداد ۱۴۰۰ یکسال شد که خوابیدی و یکساله که صداتو نشنیدم و با هم حرف نزدیم و کلی دلم برای تو و اون روزهامون تنگ شده، دارم دق میکنم از دلتنگیت، آخه خدا اون صاعقه چه حکمتی داشت که باید یک‌راست میومد و می‌خورد تو فرق سر این بچه!!!!!!!!! اونکه رفته بود برای کار خیر، اونکه همیشه دنبال کار خیر بود…. خدایا خودت معجزه کن و شکوفه رو دوباره صحیح و سالم بهمون ببخش.... 

شکوفه متأسفانه هنوز رو تخته و فقط کمی از حس‌های دست و پاهاش برگشته لطفا برای شفای کامل شکوفه دعا کنید که بعد یک‌سال معجزه بشه و صحیح و سالم از جاش بلند بشه و دوباره به زندگی برگرده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد