ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

تهدیدها برای شرکت نکردن در اعتراضات سالگرد مهسا آغاز شد، ماجرا چیست؟

نهادهای امنیتی ج.ا نیما ابراهیمی، بازیگر و مدل ایرانی را تهدید کرده‌ و به او هشدار داده‌اند که حق شرکت در تجمعات سالگرد قتل مهسا امینی را ندارد.

یک منبع مطلع، روز یکشنبه ۱۲شهریور با اعلام این خبر به ایران‌وایر گفت که این بازیگر، تماس تلفنی از سوی یک نهاد امنیتی دریافت کرده که در آن به او هشدار داده شده است از روز ۲۳ شهریور در هیچ اجتماع عمومی اصلا شرکت نکند.

به گفته این منبع مطلع، نهاد امنیتی تماس‌گیرنده به آقای نیما هشدار داده است حتی در صورت بیرون کردن از خانه در سالگرد ژینل امینی نیز به‌ شدت با او برخورد خواهد شد.

این هنرمند ایرانی در آبان سال گذشته و در اوج اعتراضات سراسری ایران نیز به‌ دلیل انتشار استوری‌هایی در حمایت از معترضان، بازداشت شده بود.

ابراهیمی بعد از آزادی نیز تحت فشار نهادهای امنیتی قرار گرفته و از او خواسته شده بود در صدا و سیما ج.ا حاضر شود و اخبار مربوط به بازداشتش را تکذیب کند.

ابراهیمى یکی از اولین هنرمندان ایران که به‌عنوان مدل رسمی برندهای زارا و دیسکورت در ترکیه فعالیت کرده است. او همچنین در چند سریال و فیلم سینمایی، ازجمله سریال "شهرزاد" و فیلم‌های سینمایی "هت تریک" و "خنده‌های آتوسا" به ایفای نقش پرداخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد