ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

گم شدن جمجمه یک پسر در بیمارستان، ماجرا چیست؟

به گزارش شبکه شرق، دو ماه گذشته پسر نوجوانی به نام حمزه ۱۴ ساله که در تصادف دچار ضربه مغزی شده بود به یکی از بیمارستان‌های منطقه میناب در استان هرمزگان منتقل و بستری شد.

پدرش گفت: مدتی پعد از بستری شدنش در بیمارستان و انجام مراحل درمانی توسط تیم پزشکی، به دلیل ورم در بخشی از سر پسر قسمتی از جمجمه وی برداشته شد تا پعد از بهبود دوباره پیوند زده شود. اما روز دوشنبه بعد از مراجعه برای انجام این کار پرسنل بیمارستان بیان کرده‌اند که جمجمه پسر در محل نگهداری‌اش نیست که این موضوع سبب نگرانی ما شد و اعتراض کرده‌ایم.

مدیر بیمارستان در توضیح این رخداد گفت: این بیمار بعد از حادثه تصادف با سطح هوشیاری ۳ به بیمارستان وارد شد و در همان ساعت ابتدایی کار درمان توسط پزشکان بیمارستان آغاز شد. تمام تلاش کادر درمان از ۲ ماه قبل برای پسر ۱۴ ساله انجام شده و روز دوشنبه بیمار بعد از انجام اقدامات جراحی و درمانی ابتدا به ریکاوری و پعد از به هوش آمدن به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

ادامه داد: عمل با موفقیت انجام شد، تمامی مراقبت‌های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری درمورد این موضوع بیمار را تهدید نمی‌کند. در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار نیز بررسی‌ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد