ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

قتل هولناک و سوزاندن پیکر/قاتل میگوید: به دختر دیگری علاقه‌مند شدم!

قتل هولناک و سوزاندن پیکر: اختلافات دختر و پسری که نیت ازدواج با یکدیگر را داشتند با قتل هولناک دختر رضوانشهری پایان یافت.


ماجرا چیست؟

به نقل از همشهری، صبح دیروز بعضی از ساکنان شهرک چوکای رضوانشهر، واقع در استان گیلان که متوجه دود در مدرسه‌ای قدیم شده بودند، به همین دلیل به آنجا رفتند، با دیدن جسد سوخته دختری، به پلیس را اطلاع دادند.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه، گوشی موبایل دختر کشته شده و یک چاقوی خون‌آلود کشف شد که نشان می‌داد دختر ابتدا با چاقو به قتل رسیده و سپس پیکرش به آتش کشیده شده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر اهل همان منطقه است و با پرسش از خانواده‌اش مشخص شد که او ساعتی قبل قرار بود با نامزدش ملاقات کند. شواهد به دست رسیده نشان می‌داد دختر ۱۶ سال داشت از مدتی قبل با پسر قاتل ۲۱ ساله نامزد کرده و قرار بود به‌ زودی با یکدیگر ازدواج کنند.


اعتراف نامزدش به جرم فاجعه‌بار خود

خانواده دختر گفته‌اند او ساعتی قبل برای دیدن نامزدش از خانه بیرون آمده بود و دیگر هیچ‌کس از او خبری نداشت. حدود دو ساعت بعد پسر جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل نامزدش اعتراف کرد.

او گفت: با یکدیگر نامزد کرده و قرار ازدواج گذاشته بودیم تا اینکه از یه مدت قبل من به دختر دیگری علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. از آن زمان بود که رابطه‌ام با نامزدم سرد شد.

او همیشه پیگیر ازدواج بود. می‌گفت پس چرا برای شروع زندگیمان کاری نمی‌کنی؟ من هم مدام همه‌‌ چیز را به عقب می‌انداختم تا اینکه آن روز تصمیم گرفتم همه‌‌ چیز را تمام کنم.

متهم به قتل ادامه داد:‌ به بهانه صحبت‌ کردن او را به آن مدرسه کشاندم و پس از کشته شدنش، جسدش را آتش زدم.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان با اعلام جزئیات این جنایت گفت:‌ پس از اعترافات اولیه پسر خود به اتهام قتل عمد دختر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و بررسی‌ها در این‌ مورد ادامه دارد.‌

طی روزهای اخیر، حوادث زن کشی در ایران تمام نمی‌شود. مردان خانواده برای قتل و اجرا کردن ستم ستیزی علیه زنان بهانه می‌گیرند. آمارها نشان می‌دهد که طی دو سال اخیر این مسئله افزایش چشمگیری یافت.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد