ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

زهرا سعیدیان‌جو بازداشت شد!

چطور زهرا سعیدیان‌جو بازداشت شد؟

دیروز یک‌شنبه هجدهم تیرماه، زهرا سعیدیان‌جو، خواهر میلاد سعیدیان‌جو، یکی از کشته شدگان خیزش انقلاب ۱۴۰۱ در ایذه، توسط نیروهای امنیتی رژیم ج.ا.ا در تهران بازداشت شده، و به زندان اوین منتقل شد.

برادرش امید سعیدیان‌جو اعلام کرد: “خواهرم روز گذشته در محل کارش در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد”

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری با اعلام این خبر نوشت: “روز گذشته بعد از خروج زهرا از محل کارش در تهران تلفنش خاموش شد، و تا امروز هیچ خبری از او نبود. او بالآخره دقایقی پیش تماس گرفت و گفت از دیروز در بازداشت است و میخواهند او را به ایذه منتقل کنند. و به زهرا گفتند که دلیل بازداشتش هم‌دردی با خانواده‌های داغدار است”

زهرا و برادرش امید قبلا بازداشت شده‌اند به دلیل برگزاری مراسم زادروز برادرشان میلاد در ایذه. میلاد ۲۴ ساله در روز ۲۵ آبان ماه در جریان اعتراضات سراسری بعد از کشته شدن مهسا امینی به دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست داد.


فشار بر خانوادهای کشته‌شدگان ادامه دارد!

بعد از کشته شدن ژینا امینی طولانی‌ترین اعتراضات سراسری در عمر ج.ا رخ داد. همیشه فشار بر همه اقشار جامعه ایرانی ادامه دارد؛ مخصوصا بستگان کشته‌شدگان خیزش انقلاب و روزنامه‌نگاران و دانشجویان و فعالان مدنی و صنفی و حقوق بشر و غیره. صدها کشته شده‌اند و صدها بازداشت شده‌اند و هنوز اعتصابات و اعتراضات سراسری ادامه دارد!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد