ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ترنم شاهین زاده؛ ستاره بسکتبال ایران درگذشت

ترنم شاهین زاده، بسکتبالیست تیم پالایش نفت آبادان در راه شاهین‌شهر به اهواز در یک حادثه تصادف رانندگی جانش را از دست داد.


مرگ فجیع ترنم شاهین زاده

ترنم شاهین زاده، بازیکن جوان تیم بستکبال زنان پالایش نفت آبادان روز یکشنبه ۲۸ خرداد در یک حادثه تصاف رانندگی دنیا فانی را وداع گفت.

تصاویر منتشر شده حاکی از برخورد خودروی ترنم با یک دستگاه کامیون است که از مسیر روبرو در حال حرکت بوده است.

این بازیکن بیچاره جوان در فاصله ده روز مانده به تولد ۲۲ سالگی اش از دنیا رفت. باشگاه پالایش نفت آبادان درگذشت این ورزشکار جوان را تسلیت گفت.

به گزارش هفت صبح ترنم همراه با دو سرنشین دیگر از بستگان او بودند در حال خروج از شاهین شهر از روبرو با این کامیون برخورد می‌کند که سبب انحراف و از دست دادن تعادل هر دو وسیله نقلیه می‌شود.

و به گزارش ورزش سه یکی از حاضرین در محل حادثه در این خصوص اینطور توضیح داده است: خودرویی که ترنم یکی از ۴ سرنشین آن بوده، یک تاکسی اینترنتی بوده است و زنده‌یاد شاهین زاده، یکی از مسافران آن بود.

در این حادثه، خوردو پراید ترنم تقریبا به تکه‌ای آهن تبدیل شده، اما کس دیگری جز او فوت نکرده است. خواهرش مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

شاهین زاده در پروژه دختران زرین در رده سنی زیر ۲۱ سال (انتخاب برترین‌های ورزش زنان کشور بر مبنای نظرسنجی عمومی) یکی از ۴۸ دختر حاضر در فهرست برگزیدگان بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد