ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

فوری/تایماز افسری بازداشت شد

ماجرا چیست؟

تایماز افسری، نویسنده، مترجم، محقق، و ترانه‌سرا صبح امروز شنبه ۲۷ خرداد با هجوم مأموران امنیتی به خانه‌‌اش بازداشت شد.

بر اساس اطلاعاتی که به ایران وایر رسیده، مأموران لباس شخصی محل سکونت خود را تفتیش کردند، و دستگاه‌های الکترونیکش و اعضای خانواده‌اش را همراه بردند. بعضی منابع گفتند که در حین بازداشت توسط مأموران به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

تا حالا اطلاعی و دلایل بازداشتش از سازمان بازداشت کننده در دسترس نیست. اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی، افسری در تماس تلفنی با بستگان خود از انتقال به زندان اوین خبر داده و گفته که به شعارنویسی متهم شد.


تایماز افسری کیست؟

او نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثارش می‌توان به فعالیت در فیلم بوفالو به کارگردانی کاوه سجادی حسینی اشاره کرد.

علیرغم اینکه او را بیشتر به عنوان نویسنده میشناسیم اما در حرفه‌های دیگری فعال است. علاوه بر نویسندگی به عنوان آهنگساز معروف است. مهترین آثار وی در این حرفه فیلم شب بیرون است.


ظلم علیه نویسندگان و فعالان در ایران ادامه دارد

تقریبا هر روز میشنویم که یک فعال حقوق بشر یا نویسنده یا روزنامه‌نگار بازداشت شد. جمهوری اسلامی به بهانه‌های واهی این فعالین را دستگیر می‌کنند. تقریبا این رژیم به طور کلی انسان ستیزی دارد؛ به دلیل و بدون هیچ دلیل با همه این رفتارهای عجیب و غریب می‌کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد