ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

فوری/ آزاد شدن یک گوینده رادیو بعد از بازداشتش به دلیل فعالیت روزنامه‌نگاری خواهرش

سجاد شهرابی، گوینده رادیو و برادر شیما شهرابی، سردبیر بخش فارسی سایت ایران وایر، امروز با تودیع قرار وثیقه یک میلیارد تومانی آزاد شد.


ماجرا با گوینده رادیو چی بود؟

سجاد شهرابی ۱۳ اریبهشت ماه گذشته بازداشت شد. ماموران وزارت اطلاعات به خانه پدری او حمله کردند. پدرش چهار روز بعد از دستگیری سجاد به صورت تلفنی توسط یکی از دفاتر غیر رسمی وزارت اطلاعات احضار شد و بعد از بازپرسی درمورد فعالیت روزنامه‌نگاری دخترش، شیما که خارج از ایران فعالیت میکند، تلفن همراهش ضبط کردند. تا حالا هیچ کدام از این وسایل به خانواده شهرابی بازگردانده نشده است.


سجاد شهرابی در دوران بازجویی ۱۲ روز در سلول انفرادی بود و اعتصاب غذا به سر برد. بازپرسی‌های او درمورد ارتباط با فعالیت‌های خواهرش، و رسانه ایران وایر و ‌شیوه تماس خود با خواهرش چطور بوده است.


تهدیدهای رژیم ایران ادامه دارد

سجاد شهرابی، دوبلور و گوینده رادیو است، رژیم ج.ا اعتقاد دارد وقتی که به خانواده‌ها حمله می‌کنند فعالان میترسند و دیگر ادامه نمی‌دهند. اما البته این رژیم اشتباه بزرگی کرد چون این گوینده رادیو بیچاره به فعالیت خواهرش خارج از کشور چی ربطی دارد!! البته وقتی که ماجرای بازداشت رخ داد شیما شهرابی دوباره در ایران نوشت و کل ماجرا را به مردم ایران و به همه دنیا تعریف کرد. رژیم ایران نمی‌تواند روزنامه‌نگاران را بترسانند.


همه مردم ایران چاره‌ای به جز نوشتن ندارند. فعالیت‌هایشان در فضای مجازی افزایش یافته است. بر کسی پنهان نیست که یک اصطلاح به نام “جنگ مجازی” یا “جنگ نرم فضای مجازی” پیدا شد. به همین دلیل همه ایرانیان می‌نویسند، در همه جا می‌نویسند تا به هدفشان برسند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد