ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

مزار مجید کاظمی را آتش زدند در روز تولدش!

محمد هاشمی، پسر خاله مجید کاظمی شهروند معترض اعدام شده در پرونده موسوم به “خانه اصفهان” اعلام کرد که مزار مجید کاظمی را آتش زدند.


آتش زدن مزار مجید کاظمی روز تولد او

محمد هاشمی، پسر خاله مجید کاظمی شهروند معترض اعدام شده در پرونده موسوم به “خانه اصفهان” اعلام کرد که مزار مجید کاظمی را آتش زدند.

محمد هاشمی در توییتر خود نوشت: “شب گذشته با خانواده تماس گرفتند و گفتند حق ندارید برای تولد مجید به مزار او بروید. بعد هم نیمه شب، ماموران به قبرستان رفته و مزار را آتش زدند.”

در ادامه نوشت: “غافل از آنکه این آتش، گریبانگیر عبای خودشان خواهد شد، و برای ما ملت ایران، آنچه باقی می‌ماند نوری است که از مزار قهرمانانمان می‌تابد، و مجید را در دل این کشور جاودانه خواهد کرد. جنایت را به بی‌نهایت برسانید، آتش بزنید، مزار عزیزانمان را بسوزانید، نور راهمان، مشعل پیروزیمان خواهد شد.”


تخریب مزار کشته‌شدگان و تهدید به خانواده‌هایشان پایان ندارد!

محمد هاشمی در توییتی هم اعلام کرد که بعد از اعدام مجید حقوق بازنشستگی پدر او را قطع کردند، علاوه بر اینکه خواهر مجید را از کار اخراج کردند.

اولین بار نیست و آخریش هم نیست. امروز هم یک ویدئو منتشر شده نشان می‌دهد که سنگ مزار ابوالفضل آدینه زاده، نوجوان کشته شده را شکستند به دلیل نوشتن “زن زندگی آزادی مرد میهن آبادی” روی سنگ مزار. مادر او گفت: “خونت را ریختند، به سنگ مزارت هم رحم نکردند.”

هفته گذشته هم مسعود شکاری، پدر محسن شکاری؛ معترض اعدام شده از تخریب مزار فرزندش خبر داده بود.

و از مدت قبل صالح نیکبخت، وکیل خانواده مهسا امینی اعلام کرد که افراد معلوم‌الحال به مزار مهسا حمله و آن را تخریب کردند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد