ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

خارج‌شدن ناگهانی ماشین گلزنی پرسپولیس از ایران

ساعاتی پس از خارج‌شدن ناگهانی یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی تیم پرسپولیس از ایران اعلام شد که او نه به دلیل بیماری همسرش که « به دلایل دیگری» ایران را ترک کرده است.

هم‌زمان برخی گزارش‌ها حاکی از نگرانی‌های امنیتی این بازیکن در پی هشدار دولت هلند به اتباع خود و محدودیت‌ در برقراری ارتباط آنلاین با خانواده‌اش به‌دلیل وضعیت اینترنت ایران است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، لوکادیا به مدیران باشگاه گفته بود به‌دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری همسرش باید ایران را ترک کند که در نهایت مقاومت مدیران تیم نتیجه نداد و او در آستانه بازی مهم شهرآورد پایتخت، ایران را سریع و ناگهانی ترک کرد.

از آغاز اعتراضات سراسری در ایران در بیش از سه ماه گذشته، دیگر کشورهای اروپایی مثل آلمان، فرانسه و بلژیک هم خواهان خروج فوری شهروندان‌شان از ایران شده‌اند.

به‌نوشته تسنیم، مدیران پرسپولیس گفته‌اند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالاً دلایل دیگری وجود داشته که از آن اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند.

بر اساس نامه‌ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده، این بازیکن از باشگاه درخواست ۴۸ ساعت مرخصی اضطراری کرده و علی‌رغم اصرار مسئولان باشگاه برای این‌که حداقل تا بازی شهرآورد صبر کند، او نپذیرفته و از ایران خارج شده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که لوکادیا تا ۴۸ ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد.

یورگن لوکادیا از مهره‌های مهم تیم پرسپولیس است که به او لقب «ماشین گلزنی» داده‌اند.

از شروع اعتراضات «زن زندگی آزادی» از ۲۶ شهریور و سرکوب شدید و خشن این اعتراضات، شمار بسیاری از اتباع غیرایرانی در پی هشدارهای امنیتی دولت‌های متبوع خود از ایران خارج شده‌اند و شمار بسیاری نیز برنامه سفر به ایران را لغو کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد