ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

در یک درگیری در ایرانشهر، یک مأمور کشته و سه مأمور زخمی شدند

احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از کشته شدن یک مأمور پلیس و زخمی شدن سه مأمور دیگر در یک درگیری در این استان خبر داد.

او روز دوشنبه نهم آبان اعلام کرد که این درگیری میان مأموران یگان تکاوری ۱۱۲عمار ایرانشهر با یک گروه مسلح در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای خیرآباد از توابع شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان روی داد.

او این گروه را یک «گروه تروریستی» خواند و افزود که در این درگیری یکی از اعضای این گروه نیز کشته شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نام مأمور کشته شده را محسن رضایی اعلام کرد و گفت که او در انفجار خودروی یگان تکاوری کشته شده‌است.

طاهری جزئیات بیشتری از افرادی که با نیروهای انتظامی درگیر شده‌اند ارائه نکرد اما گفت که «تلاش برای دستگیری دیگر عاملان» ادامه دارد.

مقام‌های جمهوری اسلامی بارها از درگیری نیروهای خود با گروه‌های مسلح مخالف جمهوری اسلامی در مناطق مرزی به ویژه در استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان خبر داده‌اند.

اما درگیری اخیر در حالی رخ می‌دهد که نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی به سرکوب اعتراضات مردمی از جمله در استان سیستان و بلوچستان پرداخته‌اند.

در همین حال روز دوشنبه احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت که «نوع عملکرد نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان هزینه به کشور تحمیل کرد و بی‌اعتمادی را به وجود آورد.»

او خبر داد که «الان شکایاتی از عملکرد مأموران نیروی انتظامی در یک ماه گذشته» وجود دارد که این شکایات از جمله مربوط به «خسارتی» است که نیروهای انتظامی «به اموال مردم» در این مدت وارد کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد