ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

ایران ما

جدیدترین خبرهای ایرانی وجهان (دیروز-امروز-فردا)

شهبانو فرح پهلوی به نیروهای مسلح: از کشتن کودکان و «تبهکاری و بی‌رحمی» دست بردارید

شهبانو فرح پهلوی در پیامی صوتی ضمن هم‌دلی با خانواده‌های کودکان و نوجوانان کشته شده در اعتراضات سراسری ایران، بار دیگر از نیروهای مسلح خواست از «تبهکاری و بی‌رحمی» دست بردارند.

شهبانو فرح پهلوی در این پیام که روز شنبه ۳۰ مهر منتشر شده، عنوان کرد: «با اندوه فراوان و درد بسیار هر روز می‌شنوم یا در فضای مجازی می‌بینم که دانش‌آموزان و حتی کودکان دبستان آماج گلوله قرار می‌گیرند و حتی جان خود را از دست می‌دهند. آنانی که به این تبهکاری و بی‌رحمی دستان خود را به خون این نوجوانان آلوده می‌کنند، آیا می‌توان نام انسان و هم‌میهن بر آنها نهاد؟»

او خطاب به نیروهای مسلح گفت: «ارتشیان، پاسداران، بسیجی‌ها و لباس شخصی‌ها برای چندمین بار یادآوری می‌کنم که این جوانان نازنین مانند فرزندان و خواهران و برادران شما هستند. تاکنون از خود پرسیده‌اید بهتر نیست که به جای کشتن بازداشت و شکنجه آنان به مبارزه راه آزادی بپیوندیم؟»

شهبانو فرح پهلوی با بیان این که «به عنوان یک مادر به تمام مادران داغدار از صمیم قلب و با تمام وجودم تسلیت می‌گویم و برایشان آرزوی صبر و شکیبایی دارم»، افزود: «نام این کودکان و نوجوانان در تاریخ ایران ثبت می‌شود و موجب سرشکستگی فرزندان و خویشاوندان سرکوبگران در آینده خواهد شد. به امید پیروزی نور بر تاریکی!»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد